HELT LOOST!

är inte det skitjobbigt att inte ha internet?

jag känner iallafall mej helt handikappad. helt lost. vet inte vad folk gör för att man inte kan gå ut på facebook. kan inte heller slå sin gamla klasskompis rekord i bubble spinner.

uppstår också som en skitdålig bloggare för att man inte bloggar. det är det mest sugiga liksom.


heeeelt lost blev jag idag. 2 timmar utan internet igårkväll innan jag skulle gå och lägga mej. gav upp om att det skulle börja fungera igen. och nu 6 timmar utan på dagen.

helt sjukt. men nu är jag tillbaka! laddad som bara den!!!! :D WIHOOOOOO!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback