HÅR.

en sak som är jobbigt med hår..

är att när jag verkligen inte ska göra någonting nån dag så har jag typ ALLTID bra hår dag. vissa dagar är det så fint så jag dör.

jag dör innombords när jag inte kan visa det för någon. sure, jag kan visa det för er. men vackerheten brukar inte komma igenom linsen på kameran.

men när jag vekligen behöver ett skitsnyggt hår FÅR JAG DET INTE! för igår skulle jag spela in en musikvideo. och mitt hår kunde inte sett sämre ut. fyfan säger jag bara.

tummen upp för bra hårdagar när man behöver dom. och tummen ner för dåliga hårdagar fårevvaah.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback