GÖTEBORG TILL MARIESTAD

av någon underlig anledning satt jag just och googlade upp grejer utifall att jag skulle bli ihop med Albin wiljén från noll disciplin.

han bor i mariestad. så var tvungen att kolla om det låg i västra götaland. för då kan man ju åka på fritidskortet. (H)

det låg i västra götaland.

sen så kollade jag upp hur lång tid det skulle ta att åka upp dit.


inte kul info.



sååå, ungefär 3 och en halv timmar kommer det ta. kul där.

jaja, med min kärlek till pöjken kommer det hålla. ♥



elin carlsson ♥ albin wiljén

KOMMENTARER
Postat av: sanna

haha åh tack desamma hörru du! mariestad ligger i halvtimmas tåg resa ifrån mig, har hängt mycket där i mina dagar, en riktigt skit höla. Bara knarkare och alkisar som bor där i princip! haha men var för man inte för kärleken;)

2010-04-19 @ 03:30:28
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Postat av: pelle

Och fem jävla byten? Wöw!

2010-04-19 @ 16:42:31
URL: http://pellespersonliga.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback