GENSVAR..? SNÄLLA. HYFSAT SNABBT.

på tal om förra inlägget så kan jag ju berätta en sak som jag verkligen hatar. eller nej, vänta. hata är "ett sånt starkt ord". OGILLAR är ordet som jag letar efter (pffft)

IALLAFALL!

jag hatar verkligen när folk sms:ar när man snackar med dom. frustrerande som fan! eller, nja. inte om dom kan hålla igång samtalet på en normal speed.


men när det tar flera år när dom ger gensvar på vad man sa, då är det jobbigt.

men det allra jobbigaste är när dom säger "va sa du?" på varje jävla sak man säger.

och man sitter och tänker "åååååh, om du slutar sms:a så kanske du hör jävla dövhövve". alltid den meningen fresten...

ta åt er,,,,

hoppas inte jag gör samma sak. men jag tror faktist inte det. ;o




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback