G UTAN ATT ANSTÄNGA SEJ!

jag har ALDRIG förstått mej på folk som inte hjälper folk vid prov, läxförhör och inlämmningar. iallafall inte nuförtiden.

det är bara SNÄLLT! man ska vara snäll. karma ni vet. ^^

så bara så ni vet så finns jag alltid här för er om ni inte har gjort era uppgifter i skolan. om ni inte har gjort en novell till svenskan så är det baaara att maila eller kommentera så kan ni få en av mej.

för SJÄLVKLART skickar jag en till er. det ingår ju i alla lata ungdommars förbund som vi har. det finns inte officiellt. men jag tycker att vi ändå liksom ska kunna räkna med varandra på sånna hära saker.

AIGHT?


fast ska bara medela att om ni vill ha över G så är det inte så smart att fråga mej om nån uppsats. jag är en medelmåttig kid.



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback