FRUST-RATING. 10.

frustrerande grejer vi ska snacka om du va.

ni som inte gillar negativitet kan ju scrolla ner och läsa nått posetivare. för negativitet är mitt andranamn i väldigt många fall.

IALLAFALL. jobbiga grejer när folk inte sätter knapplås på sina mobiler. och ringer upp en utan att veta det bara för att man råkar vara en av de första på listan.

så man tänker "ååh, ett samtal. så roligt" svarar "heeeej" ..... inget svar.

"HEEJ" .... inget svar. "HEEEEEEEEEJ" .. fortfarande inget svar.


sen brukar jag änna ibland börja skrika efter dom. dels för att få ut alla aggresioner på dom för att dom inte kan sätta knapplås på mobilen, och dels för att göra så att dom kanske kan höra att nått skriker ur deras byxficka.

själv så sätter jag ALLTID knapplås på mobilen. allt för att ha uppe den lite längre för att kunna få se lite cool ut iallafall 10 sekunder mer på dagen

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback