FAN FAN FAN!

riktigt. jävla. jobbigt.

ni vet, jag lovar mej själv att varje lov att jag aldrig ska ställa klockan för att jag ska gå upp. jag ska vakna av mej själv.

för när man inte behöver gå upp ska man inte behöva göra det förrens man vaknar.

det är typ en regel som jag har för mej själv på loven.

men VARJE gång så är det nått som kommer upp som gör att jag måste ställa klockan.

hate it. hate it. hate it.

11.00 är klockan ställd på. fan.

regler är till för att brytas. i vanliga fall.

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback