......

Blogg jag läser först: min själv. he he he. annars är det typ pelles.

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
dennisM

Kändisblogg jag följer: josefin crafoord.

Mest kända bloggare jag sett IRL:
har inte sett en enda. :( det värsta är ju att jag verkligen vill se nån. MEN jag har en kompis som har sett rahlenfeldt på nils ericsson terminalen. (H)

Första bloggen jag började följa:
det va la säkert typ dessie.

Bloggare jag beundrar och varför:
hanapee!!!!! för att hon kan bjuda på sej själv på jäääävla mycket. och är hur kul som helst. skulle vilja vara som henne. jobbar på det. (:

Fördelar jag fått tack vare bloggen: sysselsättning........ ^^ får kickar av fina kommentarer jag får också. (:

Då hatar jag att blogga: när jag måste pressa ut inlägg för jag inte har nån inspiration.

Då älskar jag att blogga:
när jag har fått in det dära bloggstimmet. när jag väl har börjat blogga en dag, så tar det inte slut. det roligaste är när jag kommer in i ett stim så jag får typ 10 inlägg på typ 4 timmar. :D

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet: ZAMESOME!!! asså, har tänkt på det på senare tiden. om man kollar på kommentar sidorna så är det BARA hon som kommenterar! x) kulkul! :D några andra, men oftast är det hon. :D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback