DEICHMANNS SKO!

någonting som är väääldigt störande i reklamvärlden just nu är... DEICHMANNS SKO!

ärligt talat. först kör dom väärsta lyxiga reklamen med snygga modeller och härlig stämmning och ganska snygga skor. och sen bah DEICHMANNS SKO. på värsta typ tyska dialekten.


och VARJE gång tänker jag "vad är detta för skomärke då?" och sen kommer det. den skogsgröna bakgrunden och någon som säger DEICHMANNS SKO, med nån tysk dialekt.

VARJE gång lurar dom mej till att tro att det är värsta lyxiga märket.


och nu till min sista fråga. är det någon som ens köper skor där?

KOMMENTARER
Postat av: sanna

ja gillade gladiator sanadlare dom gjorde reklam för men dom hade inte ett skit på hemsidan. Dom har typ skinnskor för 60+are. skit sida!

2010-04-06 @ 23:19:00
URL: http://sannamichaelastorm.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback