DAMMTORKA!

jag får alltid en smärre chock när jag dammtorkar mitt rum.

inte för jag gör det så ofta. typ om vi ska ha släktkalas och sånt.

fast teven brukar jag dammtorka en gång varannan månad. annars ser man ju inte vad det är på for god sake!

men asså, trasan blir helt luden. och jag fylls av scräck av att jag har legat och andats in det. måste ju vara lika luden i lungorna som trasan är.


sjukt äckligt. men nu kan jag lugna nej mej. för mitt rum är dammfritt i iallafall 2 vekor. skönt.


undviker bild på detta. vill inte att ni ska spy upp på era datorer. behöva betala en ny och inte köpa några nya kläder på 5 månader.

det skulle jag aldrig vilja för mina bloggläsare. inte ens dom elaka. nya kläder är det som håller folk vid liv anser jag.

pöss. ♥

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback