SAKNAR KISSIE!



Är det bara jag som får upp en sån här varje gång jag går in på kissies blogg?

Blir så jäkla irriterad! Kan ju inte läsa bloggen alls.

Det är ju därför jag inte har uppdaterat idag. Har ju vart så jäkla deppig över att jag inte har kunnat läsa vad kissie har vart med om. :/

Jag har ju iallafall en anledning varför jag inte har bloggat. Typ Dessire och Paulina har ursäkten att "har haft så hiimla mycket pågång att jag inte hunnit blogga" Liksom, jah visst! Det tror jag ju på. Du har bara inte ORKAT blogga.

Jag orkar inte bara för att det har ju vart en så känslosam dag för mej eftersom att jag har ju inte kunnat läsa om min favoritbloggerskars liv.

Jaja. Hejdå


KOMMENTARER
Postat av: elin

måste säga att jag faktiskt tycker det är bra, hoppas inte hon är din förebild!

jag vet, jag låter jätte gammal modig, MEN, idag har vi alla ungdommar sånna krav på oss, och sånna som kisse, krilleboi, dessie osv. gör det inte bättre! Genom att sitta och läsa deras bloggar, om deras "fantastiska liv" nere på stureplan med skumpa och foundation, men någonstans inne i oss blir vi avundsjuka, för dom verkar ha ett så myckte bättre liv än oss, men det stämmer inte.

Så, hoppas inte du blir påverkad bara!

2009-09-13 @ 18:39:14
URL: http://liloy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 00:57:04

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback