LÖRDAGSGODIS MED ANNA!

Fattar ni eller? Detta är typ den största dagen på länge. Jag ska vara med anna. Vi ska gå och köpa lördagsgodis. Plockgodis. Riktigt lördagsgodis. Fattar ni hur länge sen det var som jag köpte det.

Känns som gamla goa tiden nu. :)

Jag och anna ska ner till centrum. Köpa lördagsgodis. <3 Sen gå upp till henne och kolla på film eller nått. :D

Men det viktigaste. LÖRDAGSGODIS!



grattis anna. Du har just vunnit tävlingen "köpa lördagsgodis med elin" Bara för att du är en sån bra vän! :)




KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback