INGA MISSADE SAMTAL!

Min mobil har varit urladdad i typ 2 dagar nu.
'
Då skulle man kunna tänka sej att jag som ultra kändis skulle ha typ 100 missade samtal och 300 nyinkommna sms.
'
Och det var just det som var.
'
Hade fått sms från viktiga personer som kungen Mikael Persbrandt, Fredrik Reinfeldt. Och självklart med mina bra bloggvänner kissie och amir. Och även mina riktiga vänner Paris Hilton, Lindsey Lohan och nicole ritchie.
'
Här är några exempel:
'
Fredrik Reinfeldt: (stadsministern som dom som inte visste) Prövade och ringa men du svarade inte! Mår du bra?! Tänkte bara om du har någon bra idé om hur vi ska vinna valet som kommer snart? Liksom nu när både josefin Crafoord och Anna Anka ska ta sej in i politiken.
'
Kissie: Ska vi starta bloggbråk?
'
Amir: Har ingenstans att bo ikväll. Kan jag bo hos dej? Kissie sparkade ut mej för jag vägrade starta bloggbråk med henne.
'
Lindsey Lohan: vill du vara med och göra mina nya film "knarkare på luffen"?
'
Kungen: Silvia undrar om du vill komma över och äta middag på lördag kväll? Var ju så längesen!
'
Sen har ju jag fått väldigt många sms från mina olika pokvänner ute i landet. Ja, du vet. Chad michael Murrey, Johan Palm, Zac Effron och många fler. Fast ni får inte veta vad dom skrev. Oh, feel the pain. ^^
'
THE LIFE OF ELINS MOBILTELEFON!



KOMMENTARER
Postat av: Runa

sv: congrats ;)

2009-09-27 @ 15:34:21
URL: http://runasofi.blogg.se/
Postat av: Milly - It's all about me!

Tjingeling!

Härlig blogg :)

Allt bra?



Kram!

2009-09-27 @ 17:37:41
URL: http://memilly.se
Postat av: Anonym

fin blogg!

2009-09-27 @ 18:03:22
URL: http://indas.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback