IDOL!

Hade helt glömt bort. Idag börjar ju ett av mina faoritpogram. IDOL! :D Wiie. Älskar det. Det känns verkligen att hösten börjar komma när det börjar på tv igen.

Fast all tycker ju att audision (stavning?) är det bästa. Men jag tycker fredagsfinalerna är det bästa. Att sitta där varje fredag och bara mysa. Bäst är det att vara hos mamma när det är idolfinal på tv. För hon kollar också på det. Så då är det myyys! :)

Idol ligger typ på fjärde plats på min favoritpograms lista.

1. One tree hill.
2. That 70's show
3. Melodifestivalen
4. Idol


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback