IDOL MÖTE!

I fredags på håkan konsären så var det egenteligen inte själva konsären som var det bästa och cooalste på hela kvällen. Det var en sak som hände 3 timmar innan.

Jag träffade mina stora komedi idoler.

Där satt dom i folkmassan på marken. Helt vanliga tonåringar skulle några säga. Men inte för mej. Fyfan va roliga dom var i idol!

Jag hoppade över ett staket för att träffa dom. Skrapade upp min arm. Skämde ut mej. Blev ful på kort. Allt för att jag skulle få ta bevisbilder att jag träffat dom här.



(ps: han sista sa att han va oserös, han är inte så sur som det ser ut)

Känner ni igen dom eller? ^^
 
 






KOMMENTARER
Postat av: emmelist

Hahaha!!!! Tack för bidraget! Kom ihåg att du kan lämna hur många du vill, ända till midnatt!!



Kolla in senare för vinnare!!



:)

2009-09-21 @ 18:07:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback