FACEBOOK!

 

WOOOW!

Snart är jag lika populär på facebook som kissie! ;D Som jag (bara som en liten parantes) förövrigt har försökt lägga till på facebook. Inte lyckat! Även fast jag är blondin. :O

Jag har nu 52 vänner. (på facebook då asså, ehe) Alla andra har typ över 100. MINST! ^^ Men jag kör ju den übertuffa stilen. JAG ska INTE lägga till någon. Alla får lägga till mej. ;D aha. Har lagt till 2 stycken. ;D

Så nu får alla ni som läser detta inlägget lägga till mej på facebook. nästa gång jag loggar in så vill jag se att det står 1000 vännerförfrågningar. Okej? OKEJ? Bra.

Heter Älin Carlsson


KOMMENTARER
Postat av: Therese

hehe

2009-09-02 @ 18:17:51
URL: http://theresekjellman.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Haha. Jag kör med på den stilen!

Hade en tävling på bloggen en gång. Så då fick jag några kontakter.



Jag har inte lagt till en enda vän, vill ju inte bli avvisad liksom. 91 har jag samlat på mig. Jämfört med alla andra som har typ 250.

2009-09-02 @ 22:05:56
URL: http://alltutom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback