SKOLAN ÄR BRA!

Tillbaka i skolan igen. Efter min helg+ måndag av svininfluensan. Eller vem fan kan veta att det var svininfluensa. Jag tänker fan inte går till någon doktor och säga att jag tror jag har svininsluensa och sen visar det sej att jag bara har en lätt förkylning.
'
så därför dra jag slutsatsen helt själv att jag har nog svininfluensan.
'
Men nu är jag tillbaka i underbara älskade skolan. Där man kan lära sej så fantastiska saker. Man har ett tillfälle att förändra ens liv föralltid. Genom att läsa noga och ge allt man har.
'
För visst är det ju JÄTTE roligt att man kan få sitta på en en och en halv timmes svenska lektion och titta på kockan och märka att den knappt rör sej. Och så får man läsa om en man som råkar döda ett barn. Sedan när lektionen äntligen tar slut så går man och äter lunch och måste tvinga i sej äcklig spy lunch. Den måste man bara ha i sig för att ens mage skämde ut dej på svenskalektionen när den bara var tvungen att skrika ut ett stort bröl.
'
JO MEN VERKLIGEN, SKOLAN ÄR JU SKITKUL!



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback