ÄR GANSKA NÖJD!

När jag åker från min skola i stan med min buss till min lilla förort jag bor i kan man ju bara ta fina beslut.

När man ser att den bästa bussen som åker direkt hem till dej utan några kringelikrok vägar på vägen åker iväg precis när du är 50 meter ifrån bussstationen.

Orka springa! Det kommer fler bussar.

Så då kommer det en buss som går till min lilla förortom 2 minuter. Men den åker igenom 2 extra kringelikrok bostadsområden. Men orka vänta 12 minuter. Så då tar man den.

När man sedan kommer till sin förorts terminal så ser man att den bussen som går direkt till ens hem står precis brevid.

SKA MAN ORKA TA SEJ AV BUSSEN OCH BYTA BUSS?

Det gjorde jag. Tjänade 30 minuter på mina val idag! :D

JAG ÄR NÖJD! :D


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback