PRINSESSA!

HALLO FANS!
'
Har vart och kollat på bio. Värst vilken modern och cool människa jag är. Att fattar ni att sist jag var på bio så såg jag vi hade iallfall tur med vädret - igen. LÄNGE SEN!
'
Men nu såg jag prinsessa!
'
'
Fan va bra den var! Se på en fet tjej som vill ha en skådiskarriär. ;D ehe, nä. men rassism åt sido så var den as bra och as kul! :D
'
Se den FFS! ^^
'
Och det var sjukt många fans som kom fram och hälsade. Jag räknade och det var typ 30 stycken. Minus 45, Plus 15. Okej, 0 stycken. eh. hejdå

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback