VIKTIGT!

alltid när det händer någonting extremt roligt, hemskt eller helt underbart glömmer jag att informera er alla fans. Ska bli bättre!
'
Men iallafall så hände det en helt underbar sak Någongång i förra veckan. Jag känner mej som världens coolaste människa. Jag la till en människa på facebook. Hon är coolare att lägga till på facebook än självaste michel jacksson. Det var självaste REBECCA UTAN RÄKOR! :D
'
Och gissa vad? HON ACCEPTERADE! Hon lyfte min dag. Som hon gör varje dag iförsej. Hon är sjukt kul. :D
'
'
hon är cool, snygg, rolig och först och främst FIINT HÅR! ^^

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Ujuj! Fick en länk hit.

Coolt.



MJ! Jag gillar inte ens honom men ändå.

Tack. =)

2010-01-10 @ 21:56:34
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Myaraq

MInbildminbildminbild, min lillasyster!

2010-01-10 @ 21:58:45
URL: http://myaraq.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback