GADEROB!

vet ni vad jag längtar mest efter med att flytta hemifrån? (ah, eller typ iallafall)
'
Att få sätta ihop min gaderob!! :D Fatta vad grym den kommer bli. Nu sitter jag här och bara längtar efter coola grejer att sätta ihop men kommer minst få vänta 2 år till. GAAAH! Slaganfall.
'
Tycker inte jag har mycket kläder men det är liksom uppdelat på 2 eftersom jag har två hem (skilda föräldrar) så egenteligen har jag ganska jävligt mycket. ;D MOHAHAHAHAHA!
'
ÅH, och så kan jag sätta ihop min jacksamling! Jackor är ju det underbaraste man kan köpa förfan. Har ganska många. Vill ni se dom? (varning för modeblogg ;D )
'
kan.. inte.. stå.. ut... Vill.. nuuuuu..........



KOMMENTARER
Postat av: Sabina

Man har alltid mer kläder än vad man tror :p

2009-11-10 @ 22:47:37
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback