PAOOW!


Åkej, paulina! Bara för att man har blondt hår och rosa tröja så måste man då vara wannabe er. Vad säger ni då om de som hade blondt hår och gillade rosa innan ni ens fanns i bloggvärlden. Var dom då undermedvetet wannabe er då, eller var det så att ingen hade blondt hår och rosa tröja innan ni kom.

Och dom som har naturligt blondt hår, är dom wannabe er. Eller är det så att NI är wannabe dom. Min kompis har naturligt blondt hår och har rosa på sej. Hon vet knappt vem ni är.

Ni tror att ni sätter trender. 3 trender som ni anser er kommit på: rosa läppstift, rosa tröja, hårblekning.

Rosa läppstift: Alla kvinnor har ett rosa läppstifft. Det är ju inte så att 67-åringar går in på eran blogg och bah "Oj, va tjusigt det såg ut med rosa läppstift hon är ju värsta trendsättaren, jag måste berätta om detta för ala mina vänninor" NEJ, alla vet redan om att det finns rosa läppstift.

Rosa tröja: Gina tricot fanns innan er, så folk har gått in där och köpt sina rosa tröjor innan er. Det var inte ni som kom på den rosa färgen.

Hårblekning: Detta var verkligen inte ni! Hur förolämpad tror ni inte att carolina gynning, viktoria silverstedt och pamela andersson blir nu när ni säger att NI har satt den trenden.

Slutsats: Alla vill inte var som er. INGEN vill va som er. Ni tror bara att ni kommer på massa trender (som ni inte gör).


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

haha annal är wannabe paulina xDD

2009-05-29 @ 22:10:01

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback