NICE BOY TOY

YO!

Sitter här på min fina balkong. Skugga här, men på den andra som det är sol på finns det inga möbler. :P

Dom andra på andra sidan har sol nu. Sitter och spanar in en snygg kille. Eller jag tror åtminstonde att han är snygg. Det ser ut så från långt håll. Jag skulle kunna ta min videokamera och filma honom. Zomma in är den GRYM på. :)

Fast det kan jag inte, för alla andra sitter på sina balkonger. Och dom största skvallertanterna i världen sitter ute. x) Inte bra, för då kommer la dom ropa på mej och fråga va fan jag håler på med. Och sen ser snyggkillen det och så blir jag utskämd! :P

Men om du snyggkillen läser min blogg så kanske du kan skriva en komentar. :) Eller så får någon annan säga till honom.

Han ha mörkt hår och sitter och läser en tidning just nu. ;D Han bor på 28, tredje våningen.

Ska skicka en dålig bild från min mobil snart kanske. :)

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback