NEJ TOMAS!

Min gympalärare tomas är DJUPT BESVIKEN på mej för att jag ska ha gjort mitt uppvärmningspogram för jättelängesen. I fredags blev han as arg för jag inte hade med det. Så nu frågade han mej idag..

Tomas: Gympa imorn, bra?
Jag: Mmm..
Tänkande jag: Nej, för fan. Jag hatar dina jävla gympalektioner.
Tomas: Uppvärmningspogram?
Jag: Mmm..
Tänkande jag: NEJ, jag tänker fan inte göra det om du tjatar HELA tiden!
Tomas: Två tummar upp?
Jag: Mmm..
Tänkande jag: Nej, typ 98 tummar ner. Så dåligt så du inte ens har så många tummar.
Tomas: Bra!
Tänkande jag: BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKK!

Som ni förstår vill jag inte göra det. Den jävla tjatgrisen tvingar mej. Måste göra det. Annars, IG!

KOMMENTARER
Postat av: Junitjej

Gör det!

2009-05-19 @ 21:00:47
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Lena Svensson

Kurtan är så himla kul :) ha en toppendag

Kram Lena

2009-05-20 @ 07:02:47
URL: http://www.metrobloggen.se/caromb

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback