GINA TRICOT - A K A , FJORTISAFFÄREN

Hade visst kommenterat fjortisdesirees blogg detta inlägget. Jag kommenterade att hon tyckte att gina tricot var en as bra äffär. Hittar inte min komentar bara för det nu. Men det var nånting med att alla kragar är täckta av foundation.

Amanda
  om FRISKIS!:


Läste att du dissar de som shoppar på Gina Tricot? Vad är det för fel med det?




Ja du, Amanda. Eftersom jag dissar alla som handlar på gina tricot så blir det bara fjortisar. Vi får bortse från alla andra nu. För det är faktist mest fjortisar där.

NI ÄR SÅ DISSADE!

Asså, dom får gärna handla på gina om dom vill. Men SMINKA AV ER INNAN! Alla kragar är fan täckta av foundation som fjortisar har skrapat av från sin hud när de prövar kläder. Foundationen är sketmörk också. Alla fjortisar kan VERKLIGEN INTE ha hudfärg som turker. Omöjligt.

OCH, en till sak. Fjortisar kan inte läsa. Gina har till och med satt upp lappar i provrummen för detta har blivit så stort problem. " Var rädd om kläderna ". Och om dom är inne där så ofta borde dom iallafall sett lappen, men då inte uppfattat vad det stått.

Vad kan vi då dra för slutsatser?

- Jag gillar inte fjortisarna som handlar på gina tricot.

- Fjortisar har på tok för mycket foundation på sej.
- Fjortisar ljuger om sin hudfärg. Fast bara i ansiktet.
- De tror att folk är dumma och tror att ingen ska märka någonting.
- De kan inte läsa


KOMMENTARER
Postat av: Emma

HAHA! LOL!! :D:D

2009-05-10 @ 21:38:21
URL: http://berlinundercover.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jeij ;)



Okej I see what you think.

Men jag är snart 20 år och är en fattig studerande som tycker om att handla på Gina Tricot där jag kan få 2 billiga blusar för priset för 1 på en lite dyrare affär. Men jag är ingen fjortis för det. :)



Men du skrev ju din förklarning ;)

2009-05-11 @ 05:06:32
URL: http://amanainen.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback