FÖRKLARING!

Jag tror att detta var anna som svarade på mitt inlägg. För det var hon det va till och ingen skulle kunnat veta så här mycket om det inte var hon. :P

Anonym om SLÄPP ORON!:
braaa!

theenglishshop i allas hjärtan!(läs: ann-britts hjärta) Själv köper man koppar i det ÄKTA england!





Okej, nu ska jag förlara lite. Ni var ju inte med på våran engelska dag idag.

Engelsk dag = Engelska lektionen.

Alla skulle vara klädda i något som liknade en skoluniform. Svarta byxor och vit blus eller skjorta. Våran engelska lärare hade gått och köpt kakor och te i "The english shop" som ligger i göteborg. För vi skulle ha te-party! ^^ Vi trodde att vi skulle få ÄKTA engelska saker, inte fejk göteborg-engelska saker.


KOMMENTARER
Postat av: Cissan

Hey, såg att du kommenterat i Kissies blogg..



Man får inte akne av choklad! Man får akne av stress, läkemedel, till exempel kortison, att jobba i en fuktig och varm miljö. Hormoner påverkar, också om man har ärftliga anlag plus om man smörjer in sig med fet kräm. Det finns vetenskapliga undersökningar som visar att choklad inte påverkar hyn om man inte överkonsumerar dvs.

2009-05-20 @ 22:00:25

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback