FIA ÄR EN LOOOSER!

Fia, Fia, Fia. Nej, Nej, Nej.. Det är inte bra att vara så arg..

Fia
om DÄRFÖR ATT..:
Om du nu ska vara rolig och driva med andra människor,
så lär dig skriva på ett mognare, eller åtminstone mer intressant sätt. Så att det inte känns så lågstadienivå..





Om inte min blogg är interessant borde inte din finnas. Den tråkigaste som finns!!

Jag tycker att alla går in på fias blogg, och skriver en jävligt irriterande, jobbig, ägig, och bra kommentar. Spamma gärna massa också! Så får vi se hur det går.

TAR DU MITT PARTI?!

KOMMENTARER
Postat av: Fia

Your bullshit makes me famous, hört det någon gång? ;>

2009-05-26 @ 08:52:10
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback