DÄRFÖR ATT..

Mitt kissie inlägg blev ganska populärt att komentera faktist.. Här är en..

ELLEN  om KISSIE HAR "ACNE" FÖR ATT HON ÄTER CHOKLAD!:
Hahahaha? Vem har sagt att hon ska ha alla tre själv?




Vill ni ha ett svar? ^^ SJÄLVKLART FÅR NI DET ÄNDÅ! :)


Jag tror att hon ska äta alla själv. Det stog visst i inlägget att hon skulle dela dom med hennes kära moder viskade någon i mitt öra. Men nej nej. Ni som inte har förstått er på kissies lilla värd än så ska jag berätta en sak för er.

Kissie använder bara "jag ska äta dom med min mamma" bortförklaringen för att vi inte ska tro att hon äter godis. Men självklart så kommer det grymma människor som jag och genomskådar detta. :)

I själva verket äter hon upp alla själv. Det är kanske därför hon är så "tjock" som hon påstår idag när hon ska köpa bantningspiller. ^^

Slutsats: Kissie äter upp 3 chokladaskar själv och är "tjock" och ska börja banta.


KOMMENTARER
Postat av: Fia

Om du nu ska vara rolig och driva med andra människor,

så lär dig skriva på ett mognare, eller åtminstone mer intressant sätt. Så att det inte känns så lågstadienivå..

2009-05-25 @ 20:37:48
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: Sanna

det är så tragikomiskt med sådana människor!

GIllar din blogg förresten =)

2009-05-26 @ 01:22:39
URL: http://buckwheat.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback