ÅHHH!

Imorn ska jag till mamma och hon och hennes pojkvän/sambo och min syster ska åka upp till våran husvagn. Jag skulle åkt med egenteligen men jag orkade inte. Så när jag ringde och skulle säga detta och sa at jag kunde va ensam hemma så var hon så jävla dum..

- Du ska väl inte göra någonting dumt då va ?

Lixom, bara för att min syrra drack uppe på sin skola och blev avstängd tror dom att jag också håller på att dricka. Nej, jag dricker inte. För ju tidigare man börjar dricka desto större chans är det att man blir alkolist. Det vill inte jag.

Jag ska ju bli kändis för fan (fast är ju redan det). Man vill ju inte bli känd som fylleelin. :(
Jag ska bli A- KÄNDIS, inte A-LAGARE


Fresten, husvagn. Jag vet, SVENNEBANAN! Men det var inte jag som ville det. :P


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback