1,5 MIL!

Bara för att jag har cyklat 1 och en halv mil idag!
Bara för att jag kommer blir sveriges motsvarighet till viktoria beckham
Bara för att jag på samma gång kommer blir ungdommens motsvariget till robinsson angela
Bara för att jag kan äta godis varje dag för att jag tränar så mycket
Bara för att jag har världens bästa cykel
Bara för att jag var så cool och cyklade med hjälmen på styret idag
Bara för att jag har en halv trampa på min cykel
Bara för att jag klarar av att cykla ändå
Bara för att jag kollar på talang
Bara för att jag är TALANG 2010!



KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback