RAISE YOUR VOICE! :')

Såg på raise your voice nyss. Någon hade sagt att det var en riktig tjejfilm och jag håller med. Grät nästa hela tiden. Den var grymt bra. Skulle nästan kunna ge den högsta betyg men den var lite töntig ibland.
Hilary Duff var ju med i den också. ^^ Hon är ju faktist ganska bra ändå. Även fast hon bara gör massa tjej filmer. Fast det är ju sånt jag gillar. ;D Hon gör baara massa sånna dära "vad är meningen med livet" filmer. Fast det är ju faktist bra att veta när man är i min ålder. ;D

HAR DU INTE SETT DEN?!


Terri har helt klart talang. Hon är dessutom vacker. Men detta gör henne inte unik. Frågan är om hon har det där lilla extra- det som kan skilja henne från mängden och göra hela skillnaden mellan medelmåtta och superstjärna.

Första steget är en sommarkurs på Performing Art School i Los Angeles. Här väntar en omtumlande upplevelse av med och motgångar, stjärnors uppgång och fall och en sommarromans som får henne att ifrågasätta sina gamla värderingar och se saker från ett nytt perspektiv.



4+
rekomenderar starkt! :')

KOMMENTARER
Postat av: Junibarn

Låter som.. ja, camp rock combinerat med alla andra av Duff's filmer. Men visst, jag vill se den! ;D

2009-03-02 @ 20:40:19
URL: http://interumsren.blogg.se/
Postat av: Olivia

jo jag har sett den.. den var bra..men ja börjar bli lite trött på hilary duff men i alla fall filmen är bra.

2009-03-02 @ 21:27:03
URL: http://oliviacuty.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback