POLKAGRISAR!



kolla vad jag har!! Polkagrisar, godaste godiset som finns.. :) Köpte det på en marknad idag. 10 kronor för en påse. Billigt faktist! Dom var goda också, men dom i kronhusbordarna i göteborg är goare.. ^^

Polkagris historia: En gång när jag bodde på ett vandrarhem med min farmor, farfar, kusin och syster så hade jag köpt polkagrisar. Och rummet var FYLLT med myror typ, och dum som jag var hade jag haft öppen påse under natten. När jag vaknade nästa morgon var påsen full med fastklistrade myror. SMASKIGT!


KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback