MADE!

Sitter och kollar på made innan jag slår över till fyran där det är sveriges värsta bilförare. Men iallafall så var det en rik tjej som ville bli en fotbollsspelare. Och hon var såå bortskämd och kunde liksom inte tåla att få lite ont. För det var en liten tjej som hon skulle finta mot och tjejen råkade sparka henne på hälsenan. Hon började STORLIPA, fyfan. x) Och hon var lite mullig också så hon skulle gå på gym, och hon kom liksom i jeans och tröja. Och sen bah, " oj, skulle man inte ha sånna här kläder, va ska man ha då?" ^^ Men hon lyckas säkert!!


KOMMENTARER
Postat av: typmejj

lustigt, kollade också på det idag en liten snabbis när jag åt mellis & jag håller med! Lipsill ;s

söt blogg :)

2009-03-19 @ 20:53:48
URL: http://typmejj.devote.se

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback