KAN NI LÄSA MINA TANKAR?!



Vet ni vad detta är? Nej, det kanske ni inte vet. För ni kan ju inte veta allt. Men det är iallafall ett munstycke till min hårtork. :) Som har vart borta as länge. Och vet ni hur länge jag har letat efter den? Nej, det vet ni nog inte, för som sagt kan ni ju inte veta allt. Men jag har letat efter den i typ ett år!! Det är länge. Men nu har jag hittat den, och den låg LÄNGST in i mitt badrumsskåp! ^^

SLUTSATS: Jag har återfunnit mitt hårtorksmunstyckke som har vart borta i ett år.

KOMMENTARER
Postat av: Emma

Min spontana tanke är att du borde städa oftare ;-) Jag gillar inte att städa så jag skaffade mig en sambo som gör det skrattar

2009-03-22 @ 21:32:11
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejsan, hur har din helg varit ?(:

2009-03-22 @ 21:56:50
URL: http://jenniferkatarina.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback