JA, VAD SKULLE DU GJORT?

HA! Va inne och skrattade lite på superfjortisens desirees blogg. Och han hade lagt upp en fjortis bild på henne själv och frågat vad man skulle göra om man var hon för en dag. FOLK SVARAR:

SANDRA: jag skulle tvättat ansiktet
ANONYM: skulle gjort självmord, vem skulle orka vara dej för en dag?
BEA: skulle minskat ner sminket och ditt sätt att tänka på
ANONYM: ta självmord skulle inte vilja se ut som dej fan
ANONYM: kanske börjat banta
ANONYM: kastat allt smink
TEUUTA: inte för att va taskii lr nått men ja hade kastat allt ditt smink o köpa ''¨naturliare'' smink.. sen hade ja färgat ditt hår brunt .. så ser du mindre fjortiss ut :S
ANONYM: TVÄTTA BORT ALLT DEDÄR ÄCKLIGA SMINKET FÖR DET FÖRSTA,speciellt läppglanset eller vad det är :s och förgat håret NATURLIGT blont
ANONYM:Jag skulle ha tagit en lång dusch för att få bort allt smink. Skulle betett mig som en vanlig människa och raderat den här bloggen så folk skulle sluta se ner på mig.
SARAVIKTORIA: JAG FATTAR INTE HUR FOLK ORKAR KRÄNKA NER PÅ MÄNNISKAN HELA FUCKING TIDEN.
visst okej jag känner inte Dessie, men hon är väll också en männiksa, hon har också känslor, och även fast hon kanske inte tar åt sig så vafan tänk på hur ni beter er mot henne, ni är så sjukt jävla omogna och jag fattar inte ens hur nån orkar hänga på hennes blogg om de enda ni kan göra är att kränka henne hela tiden. Seriöst VÄX UPP ERA JÄVLA FUCKING SNORUNGAR !!
MATILDA: haha, jag skulle varit ganska elak :p Skulle sminkar mig som du gör nu. Sen gå till stan o börja strippa o pulla vid en lyktstolpe o kåta upp alla människor. När det var klart, skulle jag ha sex med alla !

haha, alla skriver ju typ att dom skulle tatt bort allt smink eller att hon ska dö. (tycker jag med) Men sen kommer det en liten jävul som börjar försvara henne. BLÄÄÄ! Fjortisen behöver konstruktiv kritik. Man kan ju inte bli bättre om ingen säger vad som är fel. ^^ Domma komentarerna är avskrivna i exakt samma ordning och la ni märke till att som är ganska taskiga är anonyma! x) HAHA! FEGISAR säger jag bara. ;P

KOMMENTARER
Postat av: Nathalie

Det där är inte konstruktiv kritik. Det är påhopp och kränkande.

Om man ska ge någon konstruktiv kritik så ska man veta hur man ska göra det också.

2009-03-14 @ 15:22:13
URL: http://hotissue.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, håller med dig x) ^^' .

2009-03-14 @ 19:32:32
URL: http://moomiindalen.blogg.se/
Postat av: olivia

asså, är du avundsjuk på henne elr vad?

de är bara pinsamt att du lägger ut de här!

de bevisar bara hur patetiskt avundsjuk du är!

asså, låt henne va, låt henne se ut som hon vill!

SLUTA KLAGA FÖRFAN! jävla avundsjuka sak!

2009-03-14 @ 21:38:39

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback