IDAG HAR JAG RÄKNAT MATTE!

Min hjärna gick på högvarv i 5 timmar ungefär såhär..

tal fyratusenförtiosex, area kolon sex gånger fyra ilikamed tjugofyra centimeter två. Eller oj tjugofyra kvadratcentimeter.Plattorna kolon, fem gånger fem är tjugofem, tjugofem gånger femti i lika med etttusentvåhundrafemtio som är i lika med etttusen kvadratcentimeter och tolv komma femtiokvadratdecimeter eller nej bäst att skriva tolv komma fem ser smartare ut för spelar ingen roll med nollorna i slutet i decimalerna.  *stryk, stryk*. tjugofem delat med tjugofyra.. Nej nej nej. tvärtom tjugofyra delat med tjugofem är ilika med noll komma nitiosex. tal tretusenförtionio, a. tre x upphövt med två delat med åtta minus  är i lika med fem. sex gånger åtta ilikamed förtiåtta delat med tre ilikamed ... vet inte. plus minus fyra. b. fem x upphöjt till två delat med nio plus två ilikamed förtisju. förtifem delat med nip ilikamed fem gånger fem i lika med tjugofem. Roten ur tjugofem är fem.


SER DETTA KUL UT?!

KOMMENTARER

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback