GYMPA!

Nyss var jag på gympa på friskis. Det var en vikare istället för den odinarie ledaren. Hon var såå mycket dåligare. Hon var jättestel och pratade jättelågt. Och hon var heelt fokuserad på att slå på sin rumpa, och jag kan inte göra. Det känns as dumt! Sen i slutet var ju det ganska kul, för smoke on the water låten började spelas. Passade veeerkligen inte in. Det var liksom bara, KOM IGEN ALLA PENSIONÄRER, LETS HEADBANGA!!!!!!!!!!!!!


innan!

och efter kommer jag inte lägga uåå någon bild på. ;D



KOMMENTARER
Postat av: PIJAH

HAha :D

2009-03-16 @ 20:05:59
URL: http://pijah.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback