ÄCKEL TISDAG!

Jag kom på förra tisdagen att jag ska ha en temadag varje tisdag. Med äckliga saker, för att jag hatar tisdagar så borde dom utrotas. Så varje tisdag ska jag ha ett tema som jag lägger upp tisdagen innan. Och så får ni läsare skicka en bild på temat till min mail. Och så blir både bilden och din bloggadress eller vad du vill ha publicerat, publicerat på min blogg!! :D
 

IMORNS TEMA: fulaste bilden på dej själv! ^^

Skicka till: [email protected]
skriv ert namn och bloggadress eller nått annat.

KOMMENTARER
Postat av: E

SV: javisst! ;)

2009-03-16 @ 20:39:30
URL: http://minigraaf.blogg.se/
Postat av: PAMMKAKAN

>>sv: va kör du för träning? :D

2009-03-16 @ 23:36:28
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback