WHAT WOULD YOU DO?

Vad brukar du göra om du spiller ut lite saft eller vatten eller mjölk eller sprit eller kaffe eller (ah, ni fattar vinken? valfri vätska) på golvet?

1. Går och hämtar en handuk eller lite papper och torkar upp det.
2. Torkar upp det med strumpan.
3. Låter det ligga kvar och låter någon annan torka upp.

Jag gör alternativ 2. Det går snabbast och även fast strumpan blir lite blöt så är det värt att inte slösa sina dyrbara krafter
för att hämta papper att torka upp. Man sparar ju också på dom att inte bli utskälld av mamma sen och man ska föra en argumentation. ^^



KOMMENTARER
Postat av: Frida

Haha! Sant så sant. Vem orkar slösa tid på att hämta papper? jag har viktigare saker för mig. T.ex. som att... Torka upp vätska från golvet med min strumpa! ;)

2009-06-03 @ 23:07:03
URL: http://fidzi.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback