VEM ÄR BÄST? (det vet väl alla)

Vem är bäst? Vem har lyckats med att ladda ner photoshop? Vem har fått det att funka?

SVAR: JAAAG! Woho! Asså, som jag har längtat efter denna dagen.. Den dagen där jag har kunnat ladda ner en photoshop version som inte bara räcker i 30 dagar. Den dagen när jag kan sluta använda paint. Nu blir ni fria från fula bilder på mej. Nu kan jag äntligen vara som kissie som redigerar alla sina bilder.

Vet ni hur många gånger jag har försökt ladda ner photoshop eller? (om du svarar nej, fortsätt läs) (om du svarar ja, sluta läs och kolla på den underbara bilden nedanför) Nä, jag vet inte heller. Har slutat räkna, inte för att jag ens räknar. Men om jag skulle räkna skulle jag ändå ha tappat bort mej i räkningen.



Om ni har något problem med datorer. KONTAKTA MEJ!

DATAPROFFSET EEEELIIN! :D

KOMMENTARER
Postat av: e

vill du bli veckans blogg?

isånnafall, gå in på www.emeliejr.blogg.se och anmäl dig under inlägget "dags för..."!

kram :)

2009-06-13 @ 19:04:17
URL: http://emeliejr.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback