VECKANS BLOGG!

YO FANS!

Nu har jag korat veckans blogg. Det var ju bara en smart människa som ville var med och delta. Eller ska jag säga 7 människor. För det är det faktist. Även fast det var Therese som gjorde det fabuleska rimet på sladd, så har hon 6 människor till som deltar i bloggen. ^^

Och hennes rim:

Jag hade en sladd, som satt fast i massa kladd.
På kvällen när jag skulle ringa, kunde inte mobilen plinga.
Så sladden i kontakten, och ladda hela natten.
Nu är inte mobilen död, så jag kan använda den i nöd.

Så nu är dom veckans blogg! :)






KOMMENTARER
Postat av: Felicia

haha vilket bra rim hon hade! Men jag tackar för utmärkelsen å Thereses och resten av Sumsevens vägnar!

2009-06-21 @ 22:01:35
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Woohho!! :D Va roligt!! :D

2009-06-22 @ 09:22:54
URL: http://sumseven.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback