VECKANS BLOGG!

YO FANS!

Nu är det dags att kora en ny veckans blogg till nästa vecka. Ja, emma snart är det slut för dej i rampljuset på min blogg. Denna veckans rimtema är sommarlov!

Så skriv ett grymt rim om sommarlov nu. Bästa rimmet vinner! :) Så du kan ha en skitkass blogg men vara en grym rimmare! ^^

Som jag (fast jag har ju en skitgrym blogg):

Sommarlov,
Jag som redan låg och sov.
Upp och hoppa
Nu ska vi shoppa
Eller så kan man bara sova
va?
Nej, här ska ätas
och hår flätas
10 kilo ska vi gå upp
och inte längre vakna som en tupp.

YEAH! ELIN THE RIMER,
FÖRSÖK ATT KNÄCKA DET VA?

KOMMENTARER
Postat av: Vickan

Ja, jag var tvungen att blogga ikapp en hel månads sedda filmer, har haft bloggtorka helt enkelt :)

2009-06-13 @ 19:58:25
URL: http://filmflykt.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback