VARFÖR KAN JAG BARA INTE FÅ SOVA

åhh, min morsa är ju för jobbig. jag får inte sova på eftermiddagen, för hon påstår att jag får svårare att sova på natten då. och går och läger mej senare. men nej. jag lägger mej precis samma tid. och blir bara sur om inte jag får sova när jag är så jäkla trött.

låt mej få sova, kom inte och stör. låt mej få sova, varför kommer du och stör.
du kommer och stör, för det är faktist nån som dör.



ehh, är på en annan dator så jag har bara exempelbilder .
plus att shift inte funkar, så jag kan inte göra utroppsteecken, frågetecken eller smieys.

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Har du alltid haft skor i bakgrunden? Varför har jag inte kommenterat det? Haha.

2009-06-02 @ 22:57:16
URL: http://alltutom.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback