SVAR PÅ TAL! (wohoo, i´m kissie)

Fick en GRYM komentar av "ska du fan ta och skita i" på detta inlägget.

ska du fan ta och skita i! om 3 SAKER:
HAHAH, "no lifer" or what?
skaffa dig ett liv gumman lilla!
Om hon är fjortis är hon väl det om du nu tycker att jusst de där sakerna bara passar in hoss dom!
Vad är du själv?




Okej,

1) Min blogg är mitt liv. Jag sätter min riktiga stressiga liv på vänt för er. Alla fans där ute som inte klarar sej utan mina fabuleska inlägg. Mitt liv som kändis. Det är stressigt, alla partyn som man ska på. Kan inte klara av att gå på 100 kändisfester om dagen, OCH driva en stor blogg.

2) Jag sa inte att hon var en fjortis för att hon gjorde just dom sakerna. Hon är en fjortis, och kommer alltid att vara det. Du "ska du fan ta och skita i", är säkert också en stor fjortis. Sitter där hemma och bleker sönder håret. Köper ALLA dina kläder på gina tricot. Och har på dej "rosa" (vitt) läppstifft.

+ att dom här sakerna. Är det ju faktist fjortisar gör på fritiden för att få uppmärksammhet.

3) Ja, den stora frågan. Vad är jag själv. (fast innan, jag är en människa)

Ja, jag har ju flera olika namn. Men folk brukar kalla mej.

*Elin coolingen
*Bloggaren elin
*Den bästa!
*Elin the rimer
*Disco queen
*Den bättre blondinbella

Finns ju fler. Man vill ju liksom inte skryta! ^^


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

damn, du är ju pinsam

2009-06-24 @ 09:21:35
URL: http://jessicaforsell.blogspot.com

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback