PARIS HILTON HADE ERSATT DESSIREE FÖR EN STUND!

Är hon inte pantad? Paulina Danielsson. Även kallad Paow av folk. I mitt sinne är hon kallad fjortis paow!

Men iallfall, som kanske känt har hon facebook. Och hon hade gett en vännerförfrågan till den "RIKTIGA" Paris hilton.

Några saker här nu va..

1) Varföööör? Skulle det vara den riktiga paris hilton? Vad får henne att ens tro det. Jag lovar den "riktiga" paris hiltons facebooks sida är säkert på svenska. FAST DET ÄR DEN RIKTIGA PARIS HILTON!

2) OM, såg ni? OOOOOOOM! Om det skulle vart den riktiga paris hilton. VARFÖR, skulle hon acceptera att bli vän med henne. Bara för att Paulina är blond som hon själv?

3) Om Paris hilton skulle accepterat alla vännerförfrågningar från blondiner. Skulle ju min pappa kunnat bli vän med henne. Min pappa har facebook (i know, doork) och är blond.

Slutsats: Paulina är pantad i skallen.



Måste ju fan va alla cola hon dricker som gör henne så pantad!

OMG, THATS SOOOO FUNNY!

KOMMENTARER
Postat av: pebbles

hahaha fett skön xd

2009-06-16 @ 23:58:31
URL: http://obrien.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback