MOhAHAHAHAH!

Jag har ett tilllägg på kissies "det är händer inte kissie" inlägg.

THE THING SOM INTE HÄNDER KISSIE..

.. hon blir blek för att hon blir avstängd från solariet av antisimex för att de säger att det har kommit massa kackelackor som har byggt bo i hennes solrynkor. Hon kan ju göra så både kackelackorna och hon själv får hudcancer.

Nej, när hon blir avstängd så pudrar hon bara på ännu mer brun utan sol, bronzer och lägger på ett lager med pepparkaksdeg på huden.

(fast detta händer ju egenteligen. Så jag ändrade..


KOMMENTARER
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

haha

2009-06-10 @ 18:46:17
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: thess

sv: haha fel :)

fin blogg förresten!

2009-06-10 @ 19:51:03
URL: http://thesswester.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback