MIN HJÄRNA!!

Jag måste ha ärft einsteins hjärna. För jag är så hiimla smart. Heela tiden.

För kissie ville inte betala sina böter som hon fått för att hon plankade på bussen för några dagar sen. Så jag var ju bara tvungen att sticka in en liten kommntar! (A) :)

BETALA BARA! DU HAR JU PENGAR! TA PENGARNA FRÅN DIN OPPERERINGSBUDGET SÅ VINNER VI ALLA PÅ DET! DU HAMNAR INTE I KRONOFOGDEN OCH VI SLIPPER SE DINA FULA OPERERINGAR! GOSH I´M SMART!

Och ja, GOSH, I´M SMART! Ni kanske tycker att jag ska dela med mej av mina hjärnceller till er för jag har ju så många. Jo, jag vet kissie att du sitter och tycker det där uppe i din lilla håla.

Men kissie. Om jag ska dela med mej av mina hjärnceller kan ju du dela med dej av dina kommenterer!! :D



jag till och med ser ju smart ut!

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Smart & smart. Då skulle du kunna stava rätt åtminstone. Veta att det heter OPERATIONER å inte opereringar.

2009-06-17 @ 17:39:20
Postat av: Sarah

Söt rosett, var kommer den ifrån:)

2009-06-17 @ 19:00:39
URL: http://tana94.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback