MAN VILL JU BARA SJUNGA MED!

När jag sitter vid datorn och pillar lite så har jag som gott som alltid på windows media player. Det är ju grymt. För jag kan ALLA låtar. Jag sjunger med, och sjunger fabuleskt. :)

Men så plötsligt kommer det en jullåt. Och jag lägger inte märke till det för än detta kommer ut ur min mun automatiskt:

I DREAMIING OF A WHIITE CHRISTMAAS
JUST LIKE THE ONE I USED TO KNOOOW


Och då måste jag byta. Det är ju typ förbjudet att lyssna på julmusik på sommarn, våren, hösten. Praktist taget allt som inte är vid juletid.

Om man lyssnar på julmusik under en annan tid än vid julen ser ju tomten det och man får inga julklappar.

FÖRLÅT TOMTEN FÖR JAG HAR SYNDAT!

KOMMENTARER
Postat av: Erica

Hahaha!! Fan vad roligt! Tycker den regeln borde gälla för folk som slarvar med tidsramarna kring julpyntet åxå!

2009-06-22 @ 16:44:47
URL: http://svenssonhippi.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback