JAG ÄR GLAD!

åhh, idag asså! Min bästa dag på länge! :) Hela dagen har vart helt underbar. Inget dåligt har hänt.. Mend et bästa av allt. Jag fick VG i matte. Och nu har jag 6 VG och om jag skulle få det skulle pappa ge mej 10 000 kronor! Fattar ni? Sommarjobb, nej! Var bara bra i skolan.

Och så fick jag MVG i hemkunskap också! :D Fast när jag började skriva detta kom jag på att ett av mina VG:n innan var hemkunskap. Och då har jag ju bara 5 VG egenteligen. :S Blev as rädd och ringde till pappa och frågade om jag skulle få pengarna ändå. OCH DET FÅR JAG!  :D

Mina VG:

Slöjd
Bild
Engelska
Teknik
Matte

MVG:

HEMKUNSKAP!


KOMMENTARER
Postat av: Jenny

10 000 ? Men shit pommesfritttttttsssss, helt jävla galet ju. Vad ska du göra med dom pengarnA? :P

2009-06-04 @ 15:48:24
URL: http://jennyp3nny.blogg.se/
Postat av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Grattis! Vad roligt med sådana betyg :)

2009-06-04 @ 16:06:49
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: annah

haha, surt om du inte hade fått det..

Elin: - Alltså Eva kan inte du sänka mig i hemkunskap igen, så jag får 10 000?

2009-06-05 @ 18:29:04

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback