INVANDRAR DIALEKT!

När jag sitter vid datorn ibland och just har lyckats med någonting, och bara tycker jag är sååå bäst. Så börjar jag prata kontstigt. Speciellt när jag får glada kommentarer. Som..

Tarziii om JAG GJORDE DET!:
jag gillar din attityd!

_______________________

Jag liksom läste detta så här:

Ah, ah, du gillar min attityd. jah, jah. jag vät jag är baast. Jag gillar dej mäd.

Fast tänk er inte detta som vanlig felstavad svenska. Tänk er en invandrare från typ turkiet. En glad turk. Som typ står vid ett stån och försöker sälja "denna klocka i RIKTIGT silver".

Den dialekten tar jag mej in i. ^^



I know you love me.

ps:
Tack för att JUST DU DESSIRENILSSON kom på detta uttrycket. För det var ju DUU som kom på det. Ingen annan! För det kom ju verkligen inte från gossip girl! INTE. Nej, DET VAR DU!

KOMMENTARER
Postat av: emelie

sv; så lite så! :)

ska du göra idag då?:D

2009-06-17 @ 12:16:15
URL: http://emeliiegustaafsson.blogg.se/

släng in en kommentar!

jag kanske ger dej en länk nån gång. vem vet liksom? så om du verkligen inte vill bli länkad i min balla blogg så kan du väl tröcka in det i kommentaren? ;) haha, over and out. •••••••••••••••••••••••••••
Namn:
Kom ihåg mig?

e-mail: (visas bara för mej)

blogg:

kommentar:

Trackback